دلم از الان بهتر باش!!!!

سلام به هر کسی که ممکنه این نوشته رو بخونهُ راستش من اینو مینویسم که بهم امید و انرژی بده تا بتونم درست زندگی کنم؛من از خدا دور شدمُ لااقل اینطوری فکر میکنم؛من میخوام درست زندگی کنم با آرامش و امید...برای کسانی که وافعا دوسشون دارم باید چیکار کنم که همه جوره درست باشههههههههههه............... من میخوام برای اینکه رفتارامو تثبیت کنم هر چیزی که یاد میگیرمو بنویسم تا ۱۰۰٪  درست؛ تو زمان درست ازشون استفاده کنم؛تا بحال شنیدی:< زمان اشتباهُ مکان اشتباه> که به بدشانسی تعبیر میشهُ خب پس خوبه که از تجربه های دیگران در زمان و مکان مناسب استفاده کنم این طوری فکر میکنم به جای بدشانسیُ خوش شانسی نصیبم میشه......واغعا راه درست زندگی کردن چیه؟؟؟  

نظرات 2 + ارسال نظر
Negin شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.Neginmarket.ir

فروش انواع ساعت ال ای دی در طرح های مختلف و قیمت ارزان کیفیت عالی
جهت خرید پستی به سایت زیر مراجعه کنید
www.neginmarket.ir
جهت مشاهده انواع مدل ها و خرید نقدی نیز میتوانید از سایت زیر استفاده کنید
http://Neginmarket.mihanblog.com

مهشید یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام قربون اون احساساتت بشم گل قشنگ من شکلات زیاد نخور تپل میشی یا بووووووووووووس از اون تفی یا

آخه کی من میزارم منو تفی بوس کنی!!! حالا که ۰ کس بهم شکلات نمیده چه جوری تپل مپل بشم ها!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد