یادت نره امید همیشه با عشق واقعیه......

سلام به همه؛ آدم وقتی یه جورایی ناامید میشه بعدش یه امید تازه داره! این چند جمله رو بعد از اینکه این حالت بهم دست داد تو صفحه اسام نوشتم و:

قلبت می خواد فاصله ها رو طی کنه و به قلب من برسه، ولی هر دفعه که راه میره کلی غصه میخوره چون اشتباه فکر میکنه که هنوز کلی راه مونده و بهم نزدیک تر نشده، به قلب عزیزت بگو امیدوار باشه و به سمتم حرکت کنه، بالاخره میرسه و من تو قلبم منتظرشم!!!!

این یکیم شب آرزوها وقتی بارون میبارید نوشتم آخه من وقتی بارون میاد دوست دارم دیدمو عوض کنم هر چه زیباتر،20 امتیاز!!!!!!!!!

تا هیچ صداقتی در آب نباشه؛ آب جاری نمیشه، تا هیچ صداقتی در عشق نباشه؛ عشق اوج نخواهد گرفت،تا هیچ صداقتی در ابر نباشه؛ بارانی نخواهد بارید و تا صداقتی در خورشید نباشه، خورشید گرمای عشقشو به هیچ کس نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!

این از اعماق قلبمه، حرف دله دیگه! کاریش نمیشه کرد....

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://maniyat.blogsky.com

درود دوست گرامی
نوشته های زیبایی بود
امیدوارم همواره برقرار و دست به قلم باشید
در پناه حق

مهشید سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://omidamo-nagir.blogsky.com

سلام خانمی چه قدر حرفات فشنگه

سلام لطف داری گلمُ شما هم وبلاگ جالبی داری....

خودم جون سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.vorojak-88.blogfa.com

سلام عزیزم وب زیبایی داری
یه پیشنهاد بهت میکنم زیر زمینه متنات رو رنگی نکن اگه دوست داری؟
بازم بهم سر بزن فعلا بای

سلام گلم ممنون سر زدی... خیلی دوست داشتم پیش زمینه رو رنگی نکنم اما نمیدونم چی کار کنم!!؟؟

خودم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

- --$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$

خودم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

- --$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$

خودم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

- --$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$

خودم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

- --$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$

خودم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

- --$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$

محمد حسین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.secret1990.blogsky.com/

ادما ان چیزی که هستن نشون نمیدن میترسن مسخرشون کنن و به دنبال بهترین میرن بهترین و باور نمی کنن یاد نمی گیرن بلکه عادت می کنن و عادت کردن خوب نیست پس دستت را در دست من بزار تا با هم یاد بگیریم خوب بودن و بهتر زندگی کردن را

عماد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://love3.blogsky.com

خیلی دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد