دلم خیلی گرفته...

دلم این روزا بدجوری گرفته، دیگه خسته شدم ، این روزگار زننده است،  من چقدر تحمل کنم ، دیگه نمیتونم ، هیچ چی باز نمیشه فعلا،  نمیدونم چه جوری خودمو سرحال نگه دارم ، اما نمیتونم،  باید امید داشته باشم،  خدا آخه همیشه باهامه ، مگه میشه خدای مهربون عزیزم منو ترک کنه،  من از خدام مطمئن مطمئنم که هیچ وقت تنهام نمیزاره،  من میدونم همه چی به امیده ولی از امیدم خسته ام،  کاش امیدم قشنگتر بشه،  من چند وقت پیش یه خواب دیده بودم  امروز فهمیدم واقعیه،  خدا جونم لااقل کمکم کن صبور باشم من نباید بی صبر شم ، من باید خیلی خوب باشم  اما ذوقشو از دست دادم ، خب چند روز پیش خوندم که آدما باید زیاد دعا کنن همه چیشونو واگذار کنن به خدای عزیز، خدا می خواد که ما با امید باشیم با غفلت دعا نکنیم و به اینکه خدا  باهامونه و به راحتی می تونه با یه اشاره کارامونو حل کنه،  قفل درامونو باز کنه مطمئن باشیم ، میگن هر وقت تمام درا را بسته دیدی کافیه از ته قلبت امام زمانو بخونی درجا کمکت میکنه،  من خودم یه بار اینجوری شدنو تجربه کردم.. درجا چند دقیفه بعد جوابمو داد، نمیشه هر دفعه امام زمانو بخونی که بهت درجا جواب بده خب خجالت آوره که هر وقت یه مشکلی پیش میاد صداش کنی، نمیتونم یا نمیدونم چرا نمیتونم از ته قلبم وبا آگاهی کامل دعا بخونم، یعنی چی نمیفهمم! جرا آخه نمیتونم به ته قلبم سر بزنم... کسی جرفی برای گفتن داره؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
moh3en شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

محمد شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://maniyat.blogsky.com

سلام دوست گرامی
گاهی وقتا آدم اونقدر نداشته هاش رو پشت گوش میندازه تا بالاخره یه روز تو لباس اشک، گلایه، خستگی و دل گرفتگی خودشون رو نشون میدن.
گاهی وقتا اونقدر دلتنگ میشیم که یادمون میره تا چند لحظه ی پیش چقدر آمال و آرزو داشتیم و الآن هیچ کدومشون برامون رنگ و بویی ندارن.
باید برای نداشته ها تدبیری اندیشید و راهی ساخت. نباید سرکوبشون کرد. هر نیازی، پاسخی داره چه دیر، چه زود بهشون خواهیم رسید. چیزی که مهمه اینه که راه دلداری به خودمون و فرصت گفتن درد دلها به عزیز(ان) و نزدیکانمون رو از دست ندیم و فراموش نکنیم. یعنی همین کاری که شما کردید و دلداری و درد دل با نزدکانتون رو فراموش نکردید.
پیوسته در طول عمر در حال بالا و پایین رفتنیم، گاهی سرازیری، گاهی سر بالایی، باید تو سربالایی ها به امید وجود سرپایینی و خوشی های آینده امیدوار بود و در سرپایینی ها برای روزهای سخت خودمون رو آماده کنیم و به فکر علاج خستگی هامون باشیم
از همون خدایی که انقدر دوسش دارید و بهش ایمان دارید براتون آرزوی سلامتی و سرزندگی و امید میکنم
در پناه حق

محمد حسین شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://secret1990.blogsky.com/

سلام گلم اره ادم نمیتونه همه چی بسپره به خدا اول تلاش و خود سازی فردی بعد دعا ومناجات اول خودمون رو درست کنیم خیلی زمان نمی بره بعد میدونی برای چی داری دعا می کنی خداکیه من و تو کی هستیم همیشه اگه از صفر شروع کنیم چون مبنا درست و خوب بوده وسط راه ، راه و گم نمی کنیم و خدا وامام زمان هوامونو داره

عماد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://love3.blogsky.com

سلام مهسا روز به روز داری دوست داشتنی ترمیشی دوستت دارم(پسرایرونی)

محمد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://maniyat.blogsky.com

سلام دوست گرامی
بروی چشم. محتاجیم به دعا. انشالله که حاجات اصلح همه اجابت شه
در مورد عکس نقاشی آقای ایمان ملکی هستش که میتونید این اثر و سایر آثار فوق العاده ی ایشون رو در وبسایتشون مشاهده کنید:
http://imanmaleki.com/fa/Galery/
اما در مورد چگونه قرار دادنش متوجه منظورتون نشدم! اینکه چطور در اون قسمت وبلاگم گذاشتم؟ که لوگوی وبلاگه شما میتونید به جای عکس فعلیتون عکس رو با سایز مثلا 150 در 150 یا کمتر در وبلاگتون قرار بدید.
اما اگه منظورتون چطور آپ کردنش روی وبه، که میتونید به یکی از ایمیج آپلودرها برید و عکس رو آپلود کنید که به نظرم اگه تو Persiangig.com حساب کاربری باز کنید بسیار عالیه. اگه مشکلی بود در خدمتم
موفق باشید

دستت درد نکنه

محمد حسین پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://secret1990.blogsky.com

سلام خوبی گلم
قربون دلت
اومدم شکلات بدم بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد